یزدفردا :مشتركان استان يزد 58 درصد از قبوض آب بهاي خود  را در سال 90 بصورت غير حضوري پرداخت كرده اند.

به گزارش بنابراعلام  روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد ، معاون خدمات مشتركين و درآمد اين شرکت  در خصوص پرداخت الکترونیکی قبوض آب وفاضلاب گفت :مشتركان اين استان در سال گذشته 58 درصد از قبوض خود را بصورت الكترونيكي پرداخت كرده اند كه اين مهم نسبت به مشابه سال 89 (بدون محاسبه رشد مشترك) در حدود 15% درصد افزايش داشته است.

علي جعفري همچنين  از مشترکان آب خواست تا در در راستاي صرفه ‌جويي در هزينه و كاهش زمان، قبوض آب بهاء را به صورت الكترونيكي پرداخت كنند تا هم در وقت خود صرفه جويي كنند و هم در راستاي رسيدن به اهداف اين شركت كه همانا خدمت رساني بموقع و با كيفيت مي باشد ، گام بردارند.

وي  اطلاع‌رسانی و تشویق مردم به پرداخت‌ غیر حضوری قبوض را بسیار موثر دانست و آموزش، اطلاع‌رسانی، سطح سواد، میزان امكانات و تجهیزات را از موارد افزایش پرداخت‌های غیر حضوری ذكر كرد .

وي اظهار داشت:  پرداخت‌هاي غيرحضوري قبوض آب مشترکان استان يزد از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز (ATM) ، تلفن بانك، پایانه های فروش (POS)، سامانه پیام کوتاه ، اينترنت ، اينترانت و خود دريافت انجام شده است.

وي اضافه كرد:شركت آب و فاضلاب شهري استان يزد تا پايان سال 90تعداد 331 هزار و 391 اشتراك  را در سطح استان تحت پوشش قرار داده است.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا